#10 Lösningen

Efter att ha blivit total förbannad över det hastiga beskedet som min syo gav mig så ringde jag till skolnämnden för att rådfråga dem om man verkligen får hålla på så som min skola gjort, som alla andra myndigheter så kunde dem såklart inte svara på några frågor eller göra något åt saken.
Så efter det samtalet så var det bara att leta reda på överhuvudet över skolan, så blev till att maila huvudombudsmannen över skolan, som gav mig besked i "finstilt" text att dem får göra så som dem gör.
Som tur är så verkade det som om dem var lite mer tillmötes gående då dem fått veta att jag faktiskt hört av mig till "de högre makterna" om att jag inte alls var nöjd med hur dem höll på, min absolut fulla rätt.
 
Men det blev ett möte som tog ungefär en timme om inte mer, kom fram till att jag ska pröva så många kurser som möjligt och försöka läsa så mycket som möjligt- som går med tanke på alla de sjukdommar som kommer och går då hon ska börja på dagis- men med tanke på det hela så blev jag nöjd med slutsattsen, de gav mig förklaringar till allt, dessutom logiska sådanna, de blev nog lite skärpt ändå.
 
Nu till mars så kommer jag ha första prövningen på en kurs som heter foto1, hoppas på att det kommer gå bra och håller tummarna för att Princess inte ska gå och bli sjuk tills dess.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Inside my head - Miss Sincere

Jag är ärlig och sann i det jag skriver. Detta är mina tankar, Detta är jag. Du kanske känner igen dig?

RSS 2.0