#13 Funderingar

Jag sitter här och funderar, funderar på om jag ska ringa min BM och höra vad som är fel, om det är något fel.
Det är ju så att efter att Princess kom så har jag börjat med P-spruta, just för att det är det säkraste man kan komma som förhindrar graviditet.
Men dem senaste dagarna så har jag börjat fundera om det -otroligt nog- kanske skulle vara något på gång...
Så sitter och vankar av och an om jag ska ringa BM och fråga om det kan vara något eller om det bara är biverkningar.
 
Jag vet mina begränsningar och jag vet därefter att jag inte skulle ha orken eller lusten att vara gravid samtidigt som Princess är i den fas som hon är, så om det skulle vara något så ska det bort. Oavsett hur mycket jag älskar barn och vill ha fler barn så vill jag inte gå miste om Princess utveckling bara för att man är för trätt eller har för ont, nä jag vill åtminstone ängna hennes 2 första år bara åt henne utan några avbrott.
Sedan då man har jobb och körkort klart, då kan jag och min sambo börja fundera på nummer två, men jag kommer alltid se till mina/mitt barns bästa, är det inte läge för nummer två om 2 år, ja då for man vänta helt enkelt, jag tänker inte och kommer inte försumma någon utav mina barn oavsett.
 
Nä det är nog bäst jag ringer för säkerhetens skull, bättre ett samtal för mycket än ett för lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Inside my head - Miss Sincere

Jag är ärlig och sann i det jag skriver. Detta är mina tankar, Detta är jag. Du kanske känner igen dig?

RSS 2.0