#7 Lycka

Jag är en lyckligt lottad kvinna.
Jag har en sambo som älskar mig och en dotter som är helt underbar.
Jag har ett varmt hem och underbara människor omkring mig.
 
Äntligen har jag det liv som jag vill ha och som jag vill leva.
 
I sommar så ska vi gifta oss, sedan så kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar.
Den man som jag kommer att gifta mig med är den enda som jag vill -någonsin- gifta mig med.
 
Han är den där karla-karln som kan sina motorer och skyddar sin familj, han är ingen liten fjompig späd kille utan en man med mycket att älska.
Han är min drömkille, den som man sedan barnsben fantiserat fram och önskat sig.
 
Nu -finaly- har jag bara de personer som jag älskar runtom mig, de som jag själv handplockat.
 
Jag lever i en dröm, min dröm, det som jag länge önskat mig och velat ha och jag skulle aldrig vilja byta det emot någonting i världen, för här är jag hemma, this is where I belong.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Inside my head - Miss Sincere

Jag är ärlig och sann i det jag skriver. Detta är mina tankar, Detta är jag. Du kanske känner igen dig?

RSS 2.0